ZADANIA – rozwiązania

QUIZ

PROBLEM 1.

Karo bijemy asem w stole. Teraz zgrywamy asa kier i kiera przebijamy królem atutowym. Teraz wychodzimy z ręki spade icon 5 i dołożoną przez W szóstkę przepuszczamy w stole. W, po wzięciu lewy, może zagrać tylko w kiery albo w trefle.

Jeżeli zagra w kiery, przebijamy w ręce, przechodzimy do stołu asem atu i na kiery wyrzucamy kara z ręki.

Jeżeli zagra w trefle, przebijamy w stole, po czym kiera przebijamy w ręce i asem pik mamy dojście do fort kierowych.

PROBLEM 2.

Gramy króla trefl, przejmując go w stole asem. Teraz ze stołu gramy kiera, impasując damą, po czym zgrywamy drugą…

Aby przeczytać ten artykuł w całości i uzyskać dostęp do pozostałych treści premium zakup subskrypcję

Udostępnij

Komentarze

3 odpowiedzi do „ZADANIA – rozwiązania”

  1. Podane rozwiązanie jest wadliwe.


  2. Chodzi o drugi problem


  3. Problem 2 jest niezmiernie ciekawy.
    W rozwiązaniu od opisu …gramy asa a następnie blotkę pik, łatwiejszy/czytelniejszy opis widziałbym tak: W nie może zabić damą bo by wyrobił S 3 piki z dojściem do nich D karo, więc E jest bezradny i musi wsiąść lewę królem bądź 9ką i zagrać trefla co ustawia W w przymusie pikowo-karowym i dalej jak w podanym Rozwiązaniu.
    Więc za wadliwy uznałem opis trudniejszy, choć poprawny w miejsce jednoznacznego (jak mi się wydaje)
    Tak czy owak ćwiczenie rozgrywki świetne.


Dodaj komentarz