ZADANIA – rozwiązania

QUIZ

ZADANIE 1.

Damę trefl należy przepuścić. E jest bezradny, najlepiej jeżeli da teraz przebitkę, a W zagra w kiery. Bijemy asem, ściągamy trzy razy atu, utrzymując się w stole i przebitką trefl wyrabiamy fortę trefl, do której mamy dojście królem karo.

ZADANIE 2.

Przebijamy damę karo i gramy z ręki blotkę kier. W oczywiście bije królem i najbardziej utrudni grę, grając ponownie w karo. (Po zagraniu w inny kolor w ręce skrócimy się kierem). Zrzucamy ze stołu kiera, E także pozbywa się kiera, przebijamy w ręce, zgrywamy asa i damę trefl, po czym przechodzimy do stołu damą kier i na króla trefl zrzucamy…

Aby przeczytać ten artykuł w całości i uzyskać dostęp do pozostałych treści premium zakup subskrypcję

Udostępnij

Komentarze

Dodaj komentarz