ZADANIA – rozwiązania

QUIZ

ZADANIE 1.

Króla karo bijemy asem i gramy z ręki spade icon 9, biorąc w stole królem. Teraz zgrywamy trzy lewy kierowe, zrzucając ze stołu asa pik, i gramy dwójkę pik. Oto aktualna końcówka:

spade icon
heart icon
diamond icon D 8 7 5
club icon 7 6 5
spade icon W 8 7 6 5
heart icon
diamond icon
club icon K 4
WNES spade icon
heart icon W
diamond icon W 10 8
club icon D W 10
spade icon D…

Aby przeczytać ten artykuł w całości i uzyskać dostęp do pozostałych treści premium zakup subskrypcję

Udostępnij

Komentarze

2 odpowiedzi do „ZADANIA – rozwiązania”

  1. Marek Kozłowski

    W pierwszym jest prostsze rozwiązanie – 1.Zabijamy K karo 2. gramy dwa piki 3. gramy trefla w koło 4. po dowolnym odwrocie E czy W bijemy np drugiego trefla/ lub odwrót kierowy 5. Ściągamy kiery i ewentualnie Asa trefl gdy odwróci kiera 6. Gramy 10 pik 7. odwrót pikowy bijemy damą i W jest w przymusie 🙂
    W drugim wyrzucamy Asa kier i wszystko ! 🙂


    1. Marek Kozłowski

      Jak W utrzyma się Treflem i odwróci karo – to po odebraniu kierów wpuszczamy go na króla trefl i daje lewę pikową


Dodaj komentarz