ZADANIA – rozwiązania

QUIZ

ZADANIE 1.

Wychodzimy z ręki S czwórką pik. W musi pobić dziesiątką, gdyż w przeciwnym razie czwórka weźmie lewę. Przebijamy kierem, po czym gramy ze stołu karo, przebijając w ręce asem atu (jak potem zobaczymy, przebicie dziesiątką byłoby brzemienne w skutkach). Teraz gramy trefla. Jeżeli E przepuści dziewiątkę, weźmiemy po zagraniu w podwójny renons rozdzielnie atuty i króla trefla, więc musi przejąć waletem i po każdym jego zagraniu bierzemy dwa trefle, impasując ósemkę i atuta.

ZADANIE 2.

Wychodzimy dwójką pik. Załóżmy, że E przebija króla atutem. Po odejściu w atu rozgrywający ma wszystko dobre. Po odejściu królem kier przebijamy atutem, przebijamy w stole…

Aby przeczytać ten artykuł w całości i uzyskać dostęp do pozostałych treści premium zakup subskrypcję

Udostępnij

Komentarze

Dodaj komentarz