ZADANIA – rozwiązania

QUIZ

ZADANIE 1.

Pika bierzemy i gramy drugi raz w atu, utrzymując się w stole. Teraz stamtąd gramy damę trefl, zrzucając z ręki karo. W którykolwiek z czerwonych kolorów nie zagrałby po wzięciu lewy W, doprowadzamy do następującej końcówki:

  spade icon  – 
  heart icon  – 
  diamond icon  K10 
  club icon  W 
spade icon  – WNES  spade icon  –
heart icon  – heart icon  D
diamond icon  W7 diamond icon  D9
club icon  A club icon  –
  spade icon  7 
  heart icon  9 
  diamond icon  5 
  club icon  

Zagranie teraz pika egzekwuje podwójny przymus – W nie może zrzucić trefla, zrzuca więc karo; ze stołu niepotrzebny…

Aby przeczytać ten artykuł w całości i uzyskać dostęp do pozostałych treści premium zakup subskrypcję

Udostępnij

Komentarze

Dodaj komentarz