ZADANIA – rozwiązania

QUIZ

ZADANIA

ZADANIE 1.

Po wzięciu na asa pik, przechodzimy do stołu waletem karo i gramy blotkę trefl. E nie może wskoczyć, gdyż mielibyśmy już 11 lew (przebijając trzy piki w ręce), więc puszcza. Podłożoną siódemkę bijemy waletem i gramy karo do damy. Teraz przebijamy w ręce blotkę pik. Ponownie przechodzimy do stołu karem i przebijamy jeszcze jednego pika. Teraz zgrywamy asa i króla kier, po czym w końcówce:

  spade icon  5 
  heart icon 2 
  diamond icon  
  club icon K3 
spade icon  98 WNES  spade icon  ‒
heart icon  DW heart icon
diamond icon diamond icon

Aby przeczytać ten artykuł w całości i uzyskać dostęp do pozostałych treści premium zakup subskrypcję

Udostępnij

Komentarze

Dodaj komentarz