ZADANIA – rozwiązania

QUIZ


ZADANIE 1.

Do szóstki karo z dziadka dokładamy blotkę. Podłożonego waleta bijemy asem. Zgrywamy teraz asa trefl, po czym gramy waleta kier i trzy kolejne lewy w tym kolorze, zrzucając z ręki dziesiątkę karo i pika.

Teraz przebijamy w ręce blotkę karo, odgrywamy asa pik i gramy blotkę pik. W nie może przepuścić, gdyż wtedy E musiałby przebić i bez względu na jego zagranie wzięlibyśmy resztę lew na dwustronne przebitki.

Wobec tego W wskakuje królem. Jeżeli teraz zagra pika, bijemy w stole figurą atu, przebijamy karo ósemką trefl i ostatniego pika pozostałą figurą atu. Jeżeli W, po królu pik, zagra w karo, przebijamy…

Aby przeczytać ten artykuł w całości i uzyskać dostęp do pozostałych treści premium zakup subskrypcję

Udostępnij

Komentarze

Dodaj komentarz