ZADANIA – rozwiązania

QUIZ

ZADANIE 1.

Waleta kier przebijamy na stole i gramy blotkę pik. E ma teraz do wyboru, dołożyć ósemkę lub króla.
Jeżeli dołoży ósemkę, kładziemy dziewiątkę i W dochodzi do ręki dziesiątką. Najbardziej utrudni teraz rozgrywkę, jeżeli zagra w karo. Bijemy asem i przechodzimy do ręki asem pik. Teraz gramy waletem trefl.
Jeżeli W pobije damą, to bierzemy w stole asem, wracamy do reki królem trefl i gramy siódemkę pik, przepuszczając w stole. Teraz przebijamy kiera, na damę pik wyrzucamy z ręki karo i pozostałe lewy bierzemy w ręce na atuty.
Jeżeli W przepuści waleta trefl, dokładamy ze stołu blotkę i gramy siódemkę pik, impasując…

Aby przeczytać ten artykuł w całości i uzyskać dostęp do pozostałych treści premium zakup subskrypcję

Udostępnij

Komentarze

Dodaj komentarz